замки Луари

Незважаючи на вчорашнє пізнє повернення, встали ми рано. Вже о пів на десяту ми були в місті Блуа, який був в п'яти хвилинах їзди від готелю. Стоянку знайшли легко, так як народу в місті було зовсім небагато, основна маса туристів приїжджає тільки після обіду. Правда, по первости, не розібралися і не заплатили. Це вже потім я розібрався, що треба самостійно підходити до парковочному автомату і купувати квиток на певну кількість часу. Перевіряючих так за весь час нашої поїздки ми не зустріли, так що платити чи ні кожен вирішує для себе сам. Ми платили всюди, де була платна парковка. Варто це не дуже дорого, в залежності від міста. Орієнтовно від 1 до 3 євро за 1-4 години. Нічна дешевше.

Городок Блуа нам дуже сподобався. Такий тихе провінційне містечко, з маленькими старовинними вуличками і розміреним життям. Можливо позначився ефект ранкової порожнечі, але враження про себе це місто залишив дуже хороше.

Покажчик на замок ми знайшли легко, в кожному мало мальськи відвідуваному туристами місті ви знайдете коричневі покажчики на основні визначні пам'ятки. Що відвідувати, а що не варто краще заздалегідь з'ясувати в інтернеті інакше ризикуєте втратити купу часу даремно.
Замок по-французьки буде Chateau, так що побачивши цей напис ми пішли куди вказував знак.
Замок Блуа було видно здалеку, завдяки його величним розмірами.

замки Луари

У 1856 році був відправлений французьким урядом в Алжир, де продемонстрував повстанцям, що може творити чудеса не гірше за них релігійних лідерів. Особливо він вразив алжирців трюком із зазначеною особливим чином кулею, яка після пострілу виявлялася затиснутою у нього в зубах. У деяких фокусах вдало використав можливості електрики.

Хоча артистичний псевдонім Гаррі Гудіні співзвучний імені його знаменитого попередника, американський ілюзіоніст написав книгу, що розкриває деякі фокуси Робер-Удена. В Блуа можна відвідати будинок-музей «першого з сучасних ілюзіоністів».
Поруч з музеєм встановлено пам'ятник великому фокусника.

Всередині музей складається з безлічі красиво стилізованих приміщень, в купою різноманітних пристосувань для фокусів.

замки Луари

Так само там можна знайти і безліч приколів, наприклад отвір в стіні, заглянувши в яке ви бачите, що голова ваша знаходиться прямо під ножем гільйотини. Відчуття незабутні :)
У самому музеї панує атмосфера загадковості.

Людям зі слабкою психікою потрібно весь час дивитися на всі боки, інакше ризикуєте отримати інфаркт від, наприклад, що стирчить зі стіни руки :)
замки Луари

Людям з багатою уявою теж слід бути обережніше. )

Ще дуже сподобався зал ілюзій, де нам наділи на голову спеціальні дзеркальні окуляри, після чого ми зробили ілюзорне подорож по дну океану.
Об 11:10 ми пішли в зал на виставу фокусників. Подружня пара фокусників нам показала відмінне уявлення, виконане у вигляді музичного міні-вистави.
Коли ми вийшли з музею, ми уважно подивилися на годинник, до 12 залишалося 5 хвилин. А вся справа в тому, що кожну годину після відкриття музею, з його вікон виповзає чарівний пятіголовий дракон :)
замки Луари

При цьому все дійство супроводжується загадковими звуками і риком чудовиська, Максу особливо сподобалося :)
Як я дізнався пізніше, голів у нього насправді шість, але шоста в той день чомусь не функціонувала.

Подання завершилося і ми подивившись на місто Блуа з оглядового майданчика попрощалися з ним і поїхали далі.

замки Луари

Визначеного маршруту відвідувань замків у нас не було. Було бажання відвідати Шамбор (це ми вже зробили), Шенонсо (так як він єдиний в своєму роді) і Юссе (дуже сподобався на фотках). Ну а оскільки час ще було, ми вирішили рухаючись по долині Луари, заїжджати по шляху в сподобалися замки. Шомон був якраз таким замком.

амок Шомон від "Mont Chauve" (лиса гора), що стало потім "Mont Chaud" або "Chaud Mont" (гаряча гора), височіє на скелястих відрогах Луари посеред вікових лісів. У середні століття на цьому місці знаходилася фортеця. Першим господарем замку Шомон був хтось Желден. Він був позбавлений необхідності залишити замок у спадок своїй доньці Клер, так як в похилому віці у нього народився син Жоффруа, що відрізнявся надзвичайно жіночним виглядом. Незважаючи на легендарну фізичну силу Жоффруа ніколи не був одружений, і його довгий час вважали гермафродитом.

Первісна дерев'яна конструкція замку була знесена, відновлена ​​і знову зруйнована в 1465 році Людовіком XI в помсту П'єру д'Амбуаз, власникові замку, хто вступив в Лігу народного блага. Незабаром після цих руйнуванні П'єр д'Амбуаз почав роботи з будівництва нового замку, який ми можемо бачити ще й сьогодні, але який призначався спочатку для оборонних цілей.

У 1938 році замок був придбаний Державою, яке організувало проведення реставраційних та декоративних робіт, що дали можливість відкрити замок Шомон для відвідувачів.
Замок Шомон мені сподобався своє простотою. Саме таким я і уявляв середньовічний замок.

Всередині знаходиться безліч красивих приміщень з яких я б відзначив каплицю.

замки Луари

Так само я звернув увагу на значного виду скриню, зі складним механізмом.

і на дуже дивний більярд, в якому геть відсутні лузи.

А це внутрішній двір замку.
замки Луари

Ну а поруч з замком розташовувалися, стилізовані під старовину, лавки для відпочиваючих туристів :)