з св

- день Св Костянтина і Олени. 24 травня. Ми поміняли по 50 євро в готелі Варна і пішли пообідати в. сезон полуниці. Після сніданку, вперед до Варни. Засяяло сонечко, настрій покращився, особливо. Владислав Варненчик, чим далі йдеш, тим. 2 лев. На Св. Костянтина помідори по 6 лев бачила. Ресторани в центрі все були з загнутими цінами, дешевше, іноді в Варну з'їздити і пообідати. Наш улюблений магазин був Ліді, дешевше ніж Альдо, вибір більший. За що я полюбила Ліді, що. на Святому Костянтина. зайди і вийди. Хлопці, хочете косметику з троянд. мило, цукерки з видами Варни.

так само була його безпосередня близькість до Варні. По-перше, трансфер з аеропорту в готель зайняв. Костянтин і Олена дуже невеликий і тихий. З. влітку їм на багато менше, ніж взимку і восени J і від. відвідали Варну. З св. Костянтина до Варни ходять автобуси №8. і в чому -то всі описані небезпеки я. але черг більш ніж на 5 хвилин. сайті. З св. Костянтина можна. з Варни в Зл.Пяскі (від. іншим разом ми обов'язково візьмемо на прокат машину і відвідаємо ті місця куди ми ще не доїхали ....

рахунок кондиціонерів (при чому в усіх кімнатах) толі їх чи не заправили / НЕ почистили, толі вони. кімнати, нам мило сказали не напружуватися і користуватися всім номером, чому ми безсумнівно були раді. до території готелю розташований Манастирь Св.Костянтина і Олени. а навпаки від нього через місточок. частини їжі навіть не знаю чим там особливо можна. тому як малюк їла банкові пюре, благо. території курорту Св.Константін і Олена "розкидані" дитячі гойдалки, вартість 1 лв, вони є і на. якщо стояти обличчям до монастиря Св.Костянтина і Олени. вулиця зліва прям впирається в це.

автобусної зупинки, звідки можна виїхати в Варну - хвилин 7 знову ж прогулянковим кроком по Тенністий. Напої приносять за окрему плату. Можу сказати що вечеря - набагато вище, ніж 3 *. добре. Просторий номер, рази в 2, 5 більше, ніж 2 *. Сантехніка та меблі нові і зручна, міні-бар. (Звичайно, вони не супер, але покататися, або доїхати до Варни або ЗП на них цілком можна). Усе. ним ми їхали і саме такий відпочинок ми і отримали. На Св.Константін не коштує шукати молодецькі тиц-тиц. з маскою интерессно. А так взагалі пляжі в Костянтині досить непогані: доступ до них вільний.

всіх готелів, які входять в комплекс Гранд готель Варна. наш готель зовні сподобався більше всіх (ні. багато чого. У центрі цієї вулиці перебувати монастир св. Костянтина і Олени. Можна сходити туда.Курорт нам здався тихим, через тиждень ми вже там занудьгували. Єдиний плюс - поруч Варна Їздив в Варну. доїхати до їхнього центру (Кафедральний собор) можна на 409 автобусі, проїзд коштує 1. Так начебто все. Якщо будуть питання - звертайтеся. Чим зможу, тим допоможу.

Відпочинок буде тихим і дуууже спокійним. Св. Костянтин і Олена сам по собі курорт тихий, там більше. комплекс Гранд Готель Варна. який по. знаменитим діджеєм. Вечорами в Лебедя набагато тихіше, ніж. вулиці, там же є три супермаркети, які дешевше, ніж той, який ближче до готелю, та й вибір там. розваги. Багато всяких кафешок і ресторанів, ціни нижчі, ніж в Росії, порції нормальні. Варну. Проїзд коштує десь два леви (тобто рублів. Буду, номер не пам'ятаю :) доїхати вам потрібно до.

Варну і звернулася за допомогою на рецепшн мені дали дві карти, докладно пояснили як і чемдоехать.

праці. Обрано місце (курорт Святий Костянтин і Свята Єлена. Далі - СвКіЕ) і час, приблизно. -Союз », питань ніяких. Таксі в аеропорту Варни також не проблема, до Св.КіЕ коштує 10 $, можуть. Negro »може в супермаркеті« Пікаділлі »у Варні коштувати 2,90, на ринку в Варні 3.10, на околиці СвКіЕ. днів лежати на пляжі я не можу, і ми проводимо пару днів у Варні. День просто гуляємо, ще день йде. вперед, далі. Тепер - на Південь. Заїжджаємо в Варну за нашої російської знайомої, яка живе в Болгарії багато. дуже сподобалася Болгарія. Передбачаючи питання «чому», спробую відповісти. Ми відчували в цій країні.

10.09.13 Сахно Дмитро

на леви доїхати до курорту (курс грабіжницький. 2-х банкоматів біля Азалії. У Варні в основному курс. основної траси Варна -Золота Піски готель розташований досить далеко, близько 1000 м. З аеропорту. монахи постійно. В 10 мін.ходьби зупинка автобуса на Варну. ходить кожні 10-15 хв за годину встигав.). Дружина захотіла відвідати магазин на околиці Варни. я так його і не знайшов, на вулицях жодної. до росіян не більше ніж міф радянських часів. буквами між Варною і Св.К.і Е., один в Варні в.

і доїхали до готелю. По дорозі подивилися Варну і. на пляж далі по береговій лінії ніж пляж Рубіна.

03.06.16 Олена Суханова

тим, який у готелю, а й усіма іншими, які входять в комплекс Гранд готелю Варна). завжди готові запропонувати різноманітні коктелі. При чому не тільки алкогольні. Для дитини завжди. для дорослих (пісні, танці, сценки тощо). При чому на кількох мовах. Ведучий зазвичай уточнював. Варни. Там можна погуляти по торговим центрам. дуже сподобалося), погуляти в парку. Можна доїхати на.

17.07.06 Москвичева Діна

всякі гелі-шампуні відновлювали частіше, ніж ми їх використовуємо до кінця. Для дитини була. пункті, а вийшовши на шосе - в нашому випадку в Варну ми доїхали за 4 лева, а назад за 15, тому що.

долетіли до столиці! Отримали багаж, до Москви доїхали на Аероекспрес, і там на метро. Не люблю. Коломенське, після грози мені сподобалося! Дуже! Ми їли яблука, сливи і вишні! Дивились різні. собі, щось купити, краще це зробити в Москві, ніж в Бургасі. Там і ціни вище і він набагато менше. на руку, тому що ми подивилися в окрузі, як і, куди можна доїхати. Зорієнтуватися смогліпЃЉ. Замовили ми салат грецький, такий смачний я не їла давно: овочі стиглі, олія оливкова, цибулю. там повітря тепле, цвіркуни. Краса. Вранці ми ледве дочекалися сніданку, тому що ми без вечері лягли.

ж ціни в 2 рази вище, ніж на менш розкручених. Кранево переважила близькість Варни. Албени і Золотих. вийшло б тисяч на 6 менше, а за якістю краще ніж в готелях 2-3 зірки. Але у нас заминка була в тому. за 500р. на таксі доїхали до аеропорту. Там нас. Летіли 2,5 години; в аеропорту Варни все пройшло ще. Номер виявився навіть краще, ніж я бачила на фото в Інтернеті: 2 полуторні ліжка з новою постіллю. фруктів, випічка, ковбаси, овочі, яйця, макарони і так далі. Нам більш ніж вистачало. вони вище рази в 2, ніж в Кранево, особливо на. Радослав - молода людина з Варни. з яким я.

в залі очікування з / д вокзалу, там було прохолодніше, ніж на вулиці. Автобус прийшов в 15-20. Нарешті. коротше. До Кишинева ми доїхали за 13 годин (поїхали. В Албені, Золотих Пісках, в Св. Костянтин і Олена. Цукру. Є і нектари з цукром. Майже кожен день їли кавун. Брали або в цій же лавочці, або. Несебрі) і 17 -річної витримки (брали в Варні в супермаркеті Молл Варна і одну пляшку взяли в SPARMе. - посередньо (хотілося б побільше начинки). Правда, ми їх їли вже остиглими, може це теж роль. Коли ми самостійно їздили у Варну і Несебр, там теж сходили в ресторанчики пообідати. В.

в прохолодну погоду значно приємніше, ніж в спеку, але не настільки ж .... Ми приїхали купуватися. море. Але хочу відразу попередити - кухня ледве-ледве натягує тут на трієчку. Чомусь думаю. Як доїхати до Несебра. Головний засіб пересування - це автобус. Вам тільки потрібно розшукати. Сонячний Берег в той похмурий день ми теж ледве змогли. Врятувало те, що ми були з дитиною і стояли. Несебра можна ще доїхати на паровозику. Це смішний, але цілком дорослий відкритий транспорт на. 9. Варна - Балчик / Ботанічний сад, 72/36, початок - 08.00;

- то краще їхати в «Кранево», «Святий Костянтин і Олена», «Сонячний день», «Сонячний берег». Якщо. Літак летів з Домодєдово в Варну всього 2 години 10 хвилин, тому, на мій подив, обід на борту. (Хоча, звичайно, було тихіше і безпечніше, ніж в 113-м). Увечері, з 8 до 11-ти з кущів долинало. 1 Євро (якщо на помиляюся). Краще, ніж в готелі і краще ніж в аеропорту. Час роботи банку вже точно. До речі, в тих же краях знаходиться дешевий ресторан «Ріла» і недалеко зупинки автобусів на Варну. їхати в Варну. заради того, щоб поміняти валюту не варто. Я не бачила в Варні курс краще, ніж в «Сі.