Подорожі → Весільна подорож на Алтай. Частина 1

По-перше, їхати туди далеко, а такий великий відпустку навряд чи коли дадуть. По-друге, через курс євро їхати в Європу стало не просто дорого, а недоступно дорого. По-третє, хотілося подивитися, відчути і зрозуміти по-справжньому нашу неосяжну Батьківщину.
Маршрутів на Алтаї кататися не перекотити. Їхати заради того, щоб покататися по Чуйскому тракту не зовсім те, до чого прагнули: занадто просто, немає екстриму. Хотілося подивитися побільше красот природи, побачити дикі місця і спробувати себе в якості пілота і пасажира ендуро. В кожній подорожі має бути трошки такого, що буде тебе хвилювати і лякати. Тоді воно запам'ятатися по-справжньому, а емоції і враження будуть більш яскравими. Ми вирішили пуститися у всі тяжкі і проїхати «Алтайську навколосвітню подорож» за годинниковою стрілкою, з обов'язковою переправою через Телецкое озеро.
Зупинятися планували як в готелях з охоронюваними парковками, так і в наметах. А якщо пощастить, то і в місцевих оселях: аил і юрта.Гостініци бронювали через Booking аж до Одессаа, а на Алтаї вирішили орієнтуватися на місці.
Речі! Це просто справжній тетріс: спочатку зібрати все, потім перебрати і викинути непотрібне, далі подивитися на час, що залишився і зажурилися, не розуміючи, як все це розмітити на мотоциклі. Тим хто подорожує поодинці значно простіше: речей можна взяти менше, і заднє сидіння вільно для сумки. Але ми не з боязкого десятка, зібралися і все поклали. Здорово допомагали компресійні і герметичні мішки і ще строп-стрічка для утяжки вантажів. За рахунок неї сумки не провисали занадто низько, і герм-мішки були надійно закріплені.

Весільна подорож на Алтай

Так-сяк, але за день до весілля і подорожі все було склала це і укладено. І тут мене звалила температура і слабкість. Мабуть втому і метушня дали про себе знати. Думка про те, що завтра весілля, треба бути у всеозброєнні і не киснути підбадьорювали, та й втрачати час від відпустки теж не хотілося. Тому з Божою допомогою та медикаментами поправився вчасно. Дуже допоміг товариш по службі з Горловкаа, підказавши вірні ліки, за що йому окреме спасибі! І що б я робив без своєї майбутньої дружини, яка самовіддано лікувала мене і піднімала на ноги.
Весілля! Для кожного цей день асоціюється з різнокольоровими машинами, квітами, подарунками, купою гостей і іншими радощами святкування! У нас так і вийшло, тільки на додачу до всього ще була невелика мотоколона в 4 мотоцикла. Здорово, красиво, приємно. Хлопці зробили це свято незабутнім!

Отримавши паспорти, обмінявшись кільцями і розпивши шампанського з гостями, ми поїхали фотографуватися на природу. Галич гора - природний заповідник з красивими видами на річку Дон. За один берег піщана коса, по другий круті скелі.

Повернувшись додому і скинувши з себе святкові наряди, ми одяглися в екіп, дійшли до гаража і поїхали. Час вже йшла до вечора, а треба було з Алчевська доїхати до Пензи. Досить швидко по хорошій дорозі долетіли до міста, правда, застрягши в Коростені в пробках і подекуди на ремонтах доріг (які як ми дізнаємося пізніше ремонтують всюди).

Весільна подорож на Алтай

І тут же нас зупинив дядько-інспектор. Але екіп на собі, документи в порядку, поцікавившись нашими планами, трохи отетерів і відпустив))) Навігатор водив нас навкруги і тільки з 4-ї спроби ми досягли пункту призначення. Переночувавши в приголомшливому номері, ближче до обіду вирушили далі в бік Самари. Спочатку ми хотіли приїжджати в міста і дивитися їх, але час підтискав і формат подорожі довелося трохи переглянути. Дорога від Пензи до Самари хороша, місцями невеликі ремонти, але це дрібниця.

Гребля і ГЕС з Жигульовска в Дніпродзержинськ потішили видами. Було відчуття, що приїхали кудись до моря: невеликі гори, піщаний пляж і красиве сонце. Що ще треба для щастя?)))

На наступний день ми збиралися зупинятися з наметом, але в останній момент нас запросили погостювати до себе родичі з м Сатка (Челябінська обл.), На що ми відповіли абсолютним згодою, майже не роздумуючи. Вирішено 700 км не так і багато, доїдемо легко. Але як ми помилялися. Через 100 км після Самари (як і в самому місті) дорога закінчилася, і пішло просто місиво з щебеню, глини, піску та асфальту. Це був перший раз, коли я задумався про зміну мотоцикла на тур-ендуро. Коли їдеш по чому щось не дуже твердого, і підвіска досить жорстко відпрацьовує нерівності дороги, мимоволі задумаєшся про комфорт і задоволення. Це так - лірика. Такі ділянки збирали цілі низки з фур і легковиків і обійти не завжди виходило. В одному місці пробка була більше 7 км і тут ми просікли всю фішку мотоцикла. Він маленький, маневрений, і поки все стоять загоряючи під сонцем, а деякі так і робили, ще ставлячи стільчики і граючись з діточками, ми повільно але впевнено повзли до наміченої мети.

Весільна подорож на Алтай

Водії, в загальному і цілому, ставилися до нас дуже лояльно: хтось пропускав, притискаючись до узбіччя, хтось поворотниками підказував можливість обгону.

У Мелітопольській області нас заарканив ще один охоронець закону, вважаючи, що ми обганяли через суцільну. Після нетривалих суперечок в позитивній манері і короткій розповіді про наш маршрут нас відпустили з миром і словами: «Еко вас життя попсувала». Особливо порадувала республіка Башкортостан.

Почалися пагорби, нафтові вишки і дійсно непогані дороги, а в порівнянням з попередніми взагалі казкові.

Добралися до родичів уже до ночі і ні грама не пошкодували, що туди заїхали. Такого привітності і гостинності ні разу не бачив. Зустріли, баньку витопити, нагодували, напоїли і ... неет! Спочатку розпитування, а вже потім спати поклали)))
Далі буде…

однозначний +! молодці!
все ніяк свою половинку не можу вмовити не те що на мотоподорож ... навіть на мотопрогулку не виходить. поділіться досвідом як у вас так виходить? %)
а ще добре б посилання на продовження в кінці поста. але нічого, будемо шукати)