Венеція і Гардаленд

Вілла Дукале

Готелі в самій Венеції невиправдано дороги, тому ми вирішили заночувати поруч. Вибрали місце, про яке в путівниках було написано, що в цьому районі розташовувалися вілли багатих венеціанців. Дійсно, вся дорога забудована шикарними віллами минулого століття. Наш готель якраз був типовим представником. Двоповерхова вілла зберегла сліди колишньої пишноти. Шикарні скляні люстри, розписні стелі, великий сад зі статуями, все це, правда не в самому ідеальному стані, але, в загальному, вражає. Приємно вразив рясний і смачний сніданок з великою кількістю випічки. З усіх готелів в цю поїздку по Італії це був самий смачний сніданок. Увечері в ресторані можна поїсти, ми пробували стейк, виявилося смачно. villaducale.it

готель Gardaland

Як і в будь-якому великому парку атракціонів в Гардаленд є свій готель. Проживання в ньому дає бонус, безкоштовний квиток для дитини в сам парк. Ми зупинялися на 2 ночі. Номери в готелі зроблені спеціально для проживання з дітьми. Ми брали самий звичайний DBL, але є і сімейні номери на 4 чоловік, є тематичні номери в стилі «Льодовикового періоду» або піратського корабля. На території природно дитячий майданчик, карусель, ігрові автомати. Сніданок і вечеря - шведський стіл з великим вибором страв для дітей. До парку приблизно 2 км, ходить безкоштовний автобус. Увечері під час вечері є розважальна програма для дітей. Багато італійських сім'ї приїжджають сюди відзначати дитячі дні народження. Наш номер коштує 140 € за ніч на трьох, сніданок за окрему плату. www.gardalandhotel.it

Почали ми свою поїздку з Венеції. Прилетівши в Верону, відразу поїхали в готель під Венецію. На наступний день поїхали дивитися Венецію. Доїхали по мосту до порту, там є багатоярусна парковка, коштує вона, звичайно, не бюджетно, 20 євро в день, з машинами на острові робити нічого. Від паркування ходить легке метро прямо на площу Rome.

Наступним пунктом обов'язкової туристичної програми в Венеції значилося катання на гондолі. Знову ж кілька років тому керівництво міста вирішило навести порядок, всіх гондольєрів зобов'язали катати туристів за стандартними маршрутами за фіксовану ціну. 40 хвилин плавання всюди стоять тепер 80 євро. У певних місцях міста стоять кіоски з продажу квитків на гондоли і черги туристів, які хочуть здійснити прогулянку по каналах. Нам попався жвавий молодик, який по ходу плавання, звертав увагу на історичні будівлі, по шляху нашого проходження. Я читала, що гондольєром у Венеції може стати тільки чоловік, що народився в місті. Перш ніж отримати право управляти гондолою їх вчать 6 місяців, а потім потрібно чекати поки з'явиться вакансія, адже гондольєрів у Венеції строго певну кількість, що не більше 450 осіб.

Від площі Сан Марко ми на міському катері допливли на острів Мурано, вийшли на першій зупинці Novagero, там стояли зазивали і запрошували на безкоштовне шоу на скляний завод. Гріх було відмовлятися. Звичайно, сенс цього заходу всі зрозумілий, шоу 5 хвилин, а далі всіх ведуть в магазин, але навіть за ці 5 хвилин ми побачили склодувну мистецтво у всій красі. Я ніколи не думала, що можна з аморфного куска скла за допомогою ножиць за 5 хвилин зробити цілком собі красиву скульптуру коня! Як говориться: «Мастерство не проп'єш». Дитина була в захваті, зажадав продовження, довелося чекати півгодини наступного шоу, але воно було простіше, інший склодув на очах здивованої публіки видув вазу з різнокольорового скла. Це нас вже не так вразило.

Наостанок ми заїхали в Верону, погода в цей день була невдала, накрапав дощ, тому багато подивитися не вдалося. Звичайно, ми прогулялися по центру, побачили давньоримський амфітеатр, дійшли до всім відомого балкона Джульєти, але відчути це місто, як-то не вдалося. Уже повернувшись з Москви, я була в гостях у своєї приятельки, яка обожнює Верону, була там багато разів, гуляла по ночах, познайомилася з місцевими жителями, напевно, тому у неї відношення до цього міста якесь трепетне.

З точки зору гастрономічних радощів, ця поїздка якось видатної не вийшло. Мабуть ми були вже в дуже туристичних місцях, де вже немає справжньої домашньої італійської кухні, а може просто шукати треба було за відгуками заздалегідь.

У Венеції, обідньої пори нас застало на острові Мурано. Озирнувшись по сторонах ми побачили невеликий бар «Osteria al Canton» на тихій площі поруч з церквою Сан Донато, де все столики були зайняті італійцями. Для мене це знак, де сидять місцеві, має бути смачно і недорого. Нам довелося почекати хвилин 10 поки звільниться столик, а потім ще хвилин 10, щоб нас помітили і взяли замовлення. Загалом все так неспішно. Меню на одну сторінку, але паста смачна і рибка гриль теж.

На території «Гардаленд» багато тематичних ресторанів, кафе і фаст-фуду. При цьому все-одно їжа різноманітністю не блищить: гамбургери, картопля фрі, піца, паста, морозиво. Ціни не сильно вище цін на такі ж страви за межами парку.

Будучи в Венеції, звичайно, гріх не купити прикраси з муранського скла. Але як з'ясувалося на самому острові в магазинах при фабриках ці сувеніри дорожче, ніж в крамничках, розташованих в 100м. від них. Весь острів усіяний магазинами скла, де можна знайти вази і прикраси на будь-який смак.