Сеул наш маршрут, карта, ціни і корисні поради

На зворотній дорозі з EVERLAND ми встигли відпочити і навіть трохи подрімати.

Коли автобус під'їхав до City Hall, ми вже готові були йти гуляти далі по Сеулу.

Забігши в готель, переодягнувшись і покидавши речі, ми вирушили в район «рай для шопоголіків» - Мёдонг.

Від нашого готелю Koreana Hotel до Мёдонга пішки близько 10 хвилин.

Мёдонг - must-see в Сеулі!
Якщо ви не були на Мёдонге, значить ви не бачили Сеула)) Так кажуть.

Мёдонг величезний квартал з безліччю бутиків, торговельних центрів, вуличних лотків і смачної їжі. Перекусити тут можна прямо на вулиці, купивши що-небудь в численних пересувних візках або зайти в будь-який вподобаний ресторанчик, яких тут непристойно багато.

Обійшовши магазини зі своїми улюбленими брендами, прикупивши на вулиці десяток милих затишних шкарпеток, футболок, поясів і всяких дрібничок, ми згорнули на вуличку, де знаходиться кафе з кішками.

У нашому списку це місце було обов'язковим для відвідування. Ми до кінчиків волосся безнадійно закохані у всіх представників сімейства котячих, і упустити можливість потискати грудочки шерсті ми просто не могли.

Чи не описати словами весь захват, все наше розчулення від цих хвостатих-вухатих істот. Їх там просто стільки, що губишся до кого ж підійти першим.

Ми провели в цьому кафе близько години, якби не пізня година - 22 години, то просиділи б ще як мінімум два.

Закохані у всіх кішок відразу, ми вирушили шукати кафешку для вечері. На Мёдонге їх величезна кількість і, що зручно, ресторани і магазини працюють до самої ночі - до 23-24 годин.

Вирішили зайти в ресторанчик, у якого на другому поверсі була невелика тераса, з неї відкривався приголомшливий вид на всю шопінг вуличку.
Замовили два сети з м'ясом - один з куркою, інший зі свининою, до них нам подали невеликий салатик, закуски, рис і супчик. За вечерю на двох з пивом ми заплатили близько 50 000 KRW.

Вранці наступного дня, після сніданку, ми спустилися на лобі, домовитися про пізній виїзд з номера.

Наш рейс був о 18:10, і ми планували виїхати в аеропорт близько 15 годин, а до обіду гуляти по Сеулу. Нам абсолютно безкоштовно дозволили залишити номер до 15 годин, радісні ми помчали встигати нагулятися по місту.

Першим у списку був комплекс Dongdaemun Design Plaza. розташований на однойменній станції метро, ​​до якої від нашої CityHall всього 2 зупинки.

За метро ми заплатили 2700 KRW на двох.

Dongdaemun Design Plaza відразу кидається в очі, його просто неможливо не помітити. Звернули увагу на нього ми на сайті наших улюблених корейських перевізників KoreanAir - будівля незвичайної форми в красивій вечірньої підсвічуванні, ну, ми просто зобов'язані були там побувати.

Приїхали ми досить рано, комплекс відкривається з 10 ранку, часу було 9 з невеликим годин, ми погуляли по околицях, обійшли всю будівлю вздовж і впоперек. Рівно о 10 ранку нам відкрили двері і пустили всередину. Як там незвично - також як і зовні. Дуже фотогенічний місце!

У Dongdaemun Design Plaza проходять різні дизайнерські виставки, в галереях виставляють роботи відомих майстрів, тут просто зобов'язані побувати люди так чи інакше пов'язані з дизайном і архітектурою.

Вартість входу на виставки починається від 9000 KRW, а просто зайти в будівлю і погуляти по його химерним формам і коридорах можна абсолютно безкоштовно.

Ринок величезний, чого там тільки немає: нескінченні ряди з одягом, взуттям. Незвичайні красиві парасольки - відмінний сувенір на пам'ять, ми купили такий за 13 000 KRW. якість вже перевірили на приморських вітрах - супер!

Величезна кількість оптики як недорогий, так і брендового.

Сувеніри, вироби, шкарпетки - це любов! Ми з Сеула привезли 25 (.) Пар шкарпеток.

Сумки, гаманці, рюкзаки - нашого нового похідного одного - величезний синій рюкзак, ми теж купили в Сеулі.

Косметика, прикраси - там є все! І в доповненні до нескінченним рядах - величезна кількість крамничок з їжею - автентичної, справжньою корейської!

Погулявши по ринку три години, ми зрозуміли, що правильно зробили, приїхавши сюди в останній день, інакше б ми ризикували в перший же день витратити всі гроші тут.

З повними рюкзаками покупок, ми пішки вирушили до нашого готелю. По дорозі сфотографувалися біля головних воріт Намдемун.