Roi, roas і romi, вчимося відрізняти і вважати показники

Коротко кажучи ROI (return on investment) - показник, що демонструє прибутковість або збитковість тієї чи іншої інвестиції і вимірюється у відсотках. Але в кейсах арбітражніков під виглядом ROI, дуже часто мова йде про показник ROAS.







Різниця між ROAS і ROI

ROAS = прибуток від РК / витрати на РК


ROI = (прибуток - витрати) / витрати x 100%

Тобто при тому ж самому прикладі, ROI дорівнюватиме = (15 * 700 -5000) / 5000 * 100 = 110%. Погодьтеся, ця цифра виглядає куди гнітюче на тлі 210% ROAS.

Багато хто до цих пір не бачать різниці між цими метриками, хоча розуміння правильності показників ROAS від ROI може врятувати ваше кампанію від негативної динаміки і втрати грошей.
Для більш точного розуміючи, наведемо наочний приклад у вигляді таблиці.








Все досить просто, якщо ROAS - 200%, це означає що на кожну витрачену умовну одиницю грошових коштів, ви заробили 2 умовні одиниці, а ROAS - 50%, означає що ви змогли повернути тільки підлогу одиниці і працюєте в мінус.

Коли ROI не працює

Підводячи підсумок

Можна сказати, що розуміння суті і правильних розрахунків допомагає правильно расперделять свій бюджет і відмовитися від інвестування в неприбуткові кампанії. Також варто пам'ятати про погрішності показника ROI, так як у формулі не враховуються всі витрати бізнесу за час кампанії. Втім, динаміка змін - об'єктивний показник. Головне, щоб вона була позитивною, як і ваші успіхи в роботі! Всім ROMI за 1000%!

Зарубіжний досвід: робимо 50 баксів в день на FB-іграх, нічого не роблячи

Прочитай за 6 хвилин →

MyTarget додав лічильники в особистий кабінет

Прочитай за 2 хвилини →

Під допитом: Сергій Цвєтаєв, творець і овнер Publer

Деякі кажуть, що він прямий нащадок Цвєтаєвої і що це саме він спалив 3 млн літрів бурбона в Кентуккі. Ми знаємо лише те, що його звуть Сергій і це він створив Publer. А ще, він любить ласощі і хоче Porsche Panamera.

Прочитай за 22 хвилини →