Персональний сайт - база відпочинку - рябінкі village - як дістатися

База відпочинку "Горобинка village" знаходиться в Челябінській області на території Ильменского заповідника на березі озера Мале Миассово в 80 км від м Челябінська.

Дістатися до бази відпочинку "Горобинка village" можна:

• На автомобілі з м Челябінська: виїзд через пост ДАІ (район С / З), далі по головній дорозі через населені пункти Кременкуль, Великі Харлуші, Кулуево, Яраткулова, Верхні Карасі, проїзд через п. Верхні Карасі і, не доїжджаючи знака "кінець населеного пункту ", поворот направо за вказівником на пансіонат" Сфера ", далі по асфальтовій дорозі до розвилки з наступним покажчиком на пансіонат" Сфера ", на розвилці поворот направо (з'їзд на ґрунтову дорогу), по грунтовій дорозі до розвилки, поворот направо, далі по грунтовій дорозі до бази відпочинку "Горобинка І village ".
  • На автомобілі з м Челябінська: виїзд через пост ДАІ (район АМЗ), далі

50 км по федеральній трасі до п. Тимирязевский, після п. Тимирязевский з траси поворот праворуч за вказівником на п. Місяш, по головній дорозі через залізничний переїзд і п. Місяш до повороту на п. Непряхіної, поворот направо за вказівником на п. Непряхіної , далі по головній дорозі через п. Непряхіної, повз танкодрому до п. Верхні Карасі, в'їзд в п. повернемося Карасі і відразу після знаку "населений пункт" поворот ліворуч за вказівником на пансіонат "Сфера", далі по асфальтовій дорозі до розвилки з наступним покажчиком на пансіонат "Сфера", на розвилці пово від направо (з'їзд на ґрунтову дорогу), по грунтовій дорозі до розвилки, поворот направо, далі по грунтовій дорозі до бази відпочинку "Горобинка village".

Схема проїзду від м Челябінська до п. Верхні Карасі

Персональний сайт - база відпочинку - рябінкі village - як дістатися

Схема проїзду від п. Верхні Карасі до бази відпочинку "Горобинка village"