Печери крижаного дихання

Печери Крижаного Дихання - система сполучених печер в Хмарський долині. Це холодне і покрите льодом місце, повне незвіданих небезпек і скарбів, які чекають відважного шукача пригод.

Печерна система розділена на три незалежні частини з трьома окремими входами, розташованими в різних місцях долини. Один ближче до станції монорейки, ніж до Яснодолу або табору найманців (ліва сторона нижньої частини гори), позначимо його як перший вхід. Два інших знаходяться на спуску з боку Яснодола. мости до обох над побудовані прямо над стежкою, на якій знаходиться демонічна двері, яка буде служити вам орієнтиром. Розглянемо їх розташування більш детально.

Щоб знайти перший вхід, йдіть від озера у напрямку до Яснодолу. поки не побачите на підйомі відповідний покажчик (тут ще перебувала горгулья, коли ми виконували завдання "Хай живуть гноми!"). Замість того щоб йти далі до села, поверніть після покажчика наліво і йдіть до кінця. Вхід побачите праворуч, біля нього земля звичайна і росте трава. Ця частина печерної системи найдовша. Тут багато скринь, кілька заритих предметів, книга для завдання "Що написано пером.", Срібний скриню (вимагає 15 ключів) і шлях до золотого ключа (вийшовши з іншого боку цієї частини печер, ви опинитеся у невеликих руїн, де вас буде чекає ключ ).

Знайдіть двері-стража і встаньте за неї обличчям туди ж, куди "дивиться" двері (тобто озеро буде у вас по праву руку). Пройшовши по мосту зліва (він йде вгору), ви потрапите до самого високо розташованого входу (тому умовно будемо називати його другим). Тільки він знаходиться в снігу. Сюди ми приходили в ході завдання "Втрачений дитя".

Пройшовши по мосту праворуч (він менше і не йде на підйом, і він ближче до озера, ніж інший), ви потрапите до самого правого входу (третього). Поруч з ним земля кам'яниста (НЕ засніжена і без трави). Тут, відразу біля входу, знаходиться гном, а далі - срібний ключ. Звідси також можна зістрибнути в попередню частину печери.

У печерах багато вовків, хобі, перевертнів, і, час від час, найманців. У крижаному озері з падінням мостом можна побачити пару заморожених в льоду тел.

1. укриття найманців в самому кінці першої печери (якщо на розвилці піти наліво). Тут дві скрині.
  2. один скриня після зруйнованого моста, по шляху до укриття найманців.
  3. один скриню прямо перед озером, де зруйнований міст (орієнтири - скелет, стіл з ліхтарем і дві лопати, увіткнені в землю).
  4. перший вхід. Якщо повернули на розвилці направо, минаючи кам'яний міст і срібний скриню. Далі тут буде один звичайний скриню.
  5. перший вхід. Якщо повернули на розвилці направо, а потім наліво на кам'яний міст (не доходять до срібного скрині). Далі побачите один звичайний скриню.
  6. в відгородженій камінням зоні нижче головного шляху. Всередині 75 золотих. Вхід номер 2.
  1. розташований в тій частині печери, куди можна потрапити через перший вхід. На розвилці потрібно йти направо, кам'яний міст пропускати. Вимагає 15 ключів.
  1. розташований нижче уступу і кам'яних колон. Усередині гагат.