Озеро Смердячье, московська область

Московські вчені виявили неподалік від столиці метеоритний кратер, що утворився 10 тисячоліть тому. Їм виявилося озеро Смердячье, розташоване в Шатурськом районі.
Озеро Смердячье розташоване в 4 км на північний захід від селища Бакшеево біля злиття річок Поля і Воймега в сосновому лісі. Озеро має круглу форму. Діаметр дзеркала води 200 метрів. Діаметр по кільцевому валу 350-400 метрів. Глибина озера, виміряна з льоду взимку 1985 року, склала 20 метрів.

З супутника озеро бачиться ідеальним колом з прибережним земляним валом-берегом.

Припущення про космічне походження озера робилися ще в 80-х роках. Все почалося в 1983 році, коли рошальскій астроном-любитель Н.А. Філін, блукаючи навколо озера звернув увагу на вал озера, який за 200-300 метрів піднімався в гору, а потім різко йшов в низ. Ось так описує він свої спостереження: «При наближенні до озера я звернув увагу на дивний підйом місцевості, що починається за 200-300м до озера. У самого берега підйом ставав крутіше і після того, як я піднявся на гребінь, стежка різко пішла вниз і переді мною у всій красі розкинулося озеро. Воно лежало в глибокій, ідеально круглої улоговині ... »

Де знаходиться

GPS координати місця: 55.734569 39.824149
55 ° 44'4 "N 39 ° 49'26" E

Як дістатися

Як проїхати на машині:

Як доїхати на громадському транспорті:

До Шатури можна доїхати на електричці з Казанського вокзалу, далі на автобусі до села Бакшеева, точніше, до зупинки «Парк». Вам потрібно йти вздовж парку до вузькоколійної залізниці. Знаходьте дорогу, йдете вздовж неї; переходите міст, після якого повертаєте направо на стежку. Стежка повинна вивести на широку лісову дорогу, на якій потрібно повернути праворуч. Йдете до розвилки, повертаєте наліво.

Далі потрібно дійти до ЛЕП, повернути праворуч на розвилці. Йдете прямо по стежці, побачите вирубку лісу. Коли вона закінчиться, поверніть з дороги направо, і дійдете до самого озера. Заблукати можна легко, тому, якщо зустрінете когось із місцевих, обов'язково запитуйте, куди йти. Дорогу на Смердячье вкажуть точно.

Екскурсії та тури

Озеро Смердячье, московська область

Любі друзі! Музей декоративно-прикладного мистецтва гжельский державного університету пропонує познайомитися з виробництвом кераміки, зануритися в витоки гжельского.