Озеро бісерово - наша дорога

Бажання відвідати Бісерово озеро у нас з'явилося давно, але здійснити його ніяк не виходило. І ось, в неділю, зібравшись з силами ми таки рушили в Південно-Східному напрямку. До ведмежих озер дісталися вже відомим шляхом, правда на цей раз не заїжджаючи на невелике озеро пасткою Нового містечка і до величезного локатору. По шосе дісталися до Алмазова і, побачивши покажчик на Церква Сергія Радонезького, вирішили зробити невеликий гак і відвідати її.

Далі ми повернулися на трасу, перетнули село Великі жеребці і по шосе відправилися в Никифорове. Наступним пунктом було село Шевелкіно звідки повинна була початися дорога виходить на Горьківському шосе. Оскільки їхали по навігатору, в існуванні моста через потічок, що протікає під селом, упевнені не були, але вирішили ризикнути. Заодно подивилися на пам'ятник односельцям Шевелкіно загиблим у другій світовій війні.

Міст на щастя виявився, і по грунтовці ми поїхали вздовж лісового масиву. Навіть на велосипеді розбита дорога не доставляла задоволення, залишається тільки поспівчувати автомобілістам і підвісці їх автомобілів, які змушені тут проїжджати.

Озеро бісерово - наша дорога

Приблизно на половині шляху до Горьковського шосе дорога стала асфальтованою і педалювати стало набагато легше. За узбіччі Горьковського шосе ми доїхали до Нової куповану звідки повинні були повернути праворуч і по прямій доїхати до самого озера. Надземні та підземні переходи а також світлофор виявлені не були, тому довелося чекати, поки автомобілі зволять зупинитися і пропустити нас на зебрі, на жаль навіть пробка в напрямку Москви не допомагала водіям втопити педаль гальма в підлогу. Вже на зворотному шляху ми побачили підземний перехід в Зеленому, знак пішохідного переходу був помітний лише тим, хто рухався в бік Москви.

Від Нової куповану пряма дорога веде до озера, зливаючись на півдорозі з Бісеровського шосе. Зі сходу від шосе розташований Рибгосп, досить красиве місце. У Бісерово глянули на місцеву невелику церкву.

Саме озеро виявилося пристойного розміру, оточеного з одного боку селом, з одного шосе і з двох сторін ліском. Під'їзд до озера є з боку села, правда не скрізь можна проїхати і не в кожному місці можна під'їхати до води. Судячи з наявності рибалок і птиці, в озері живе багато риби, але в зв'язку з відсутністю снастей перевірити це не вдалося, як-небудь виберемося на автомобілі.

Зворотна дорога виявилася складніше, зустрічний вітер і несильний, але тривалий підйом ускладнювали процес педалювання. Простіше стало тільки після перетину Щелковського шосе. За одометру ми проїхали 82 кілометри і на все у нас пішло трохи менше 6 годин.