Осіння поїздка на аракульскій Шихан

Час 4:40. Продзвенів будильник, як же не хочеться прокидатися. Всю ніч перевертався і часто прокидався. Боявся проспати, вже дуже-то хотілося з'їздити подивитися на Аракульскіе Шихани, та й Олександра не хотілося ображати. В останній рік заплановані з ним поїздки завжди у мене зривалися. Але поїздка в Невьянск подивитися на похилу вежу не рахується, бо це було заплановано подачею на стіл, а просто вдалий збіг обставин.

5:37 Добрався до вокзалу в Кузино, купуючи квиток, дізнався, що швидкісна електричка Ластівка тимчасово замінена на звичайний склад електропоїзда. Прикро, так як вставав рано вранці саме заради неї.

7:30 Електропоїзд прибув, бігу на перший тролейбус, щоб доїхати до Хіммашу, звідки ми з Сашком поїдемо в наш невеликий похід. Зупинився, щоб його сфотографувати, а він поїхав. Благо водій зупинила його і пустила мене. Непоганий початок дня!

Осіння поїздка на аракульскій Шихан

8:30 Час шляху і я на Хіммаш. Скільки разів був в цьому районі, завжди знаходив що подивитися. Подібні будинки є в рідному селищі, а осінньо-зимовий пейзаж дуже прекрасний! Добравшись до Олександра, поснідали і почали збиратися в дорогу.

9:50 Не дивлячись на те, що приїхав я раніше запланованого, вийшло вийти з дому тільки зараз. Поки машину прогріли, поки у справах з'їздили, не забули і купити смачних булочок в дорогу. Загалом, ще мінімум півгодини на все про все витратили, ну нічого, зате на вулиці тепліше буде.

Друзі, не довіряйте айфон і Яндекс навігатора! Вони вас можуть завести не туди куди потрібно! 😀 Загалом, спочатку навігатор заявив, що потрібно повернути праворуч в чисто поле. Ми йому не повірили і поїхали далі, він одумався і перебудував шлях через Снежинськ. На під'їзді до цього місту, вирішив перевірити карти у себе на Xiaomi mi5 і бачу попереду нас відзначено КПП2. Власне спочатку назріло питання, звідки воно тут ... І тільки після того як ми в нього заїхали, мене як в голову вдарило ... Снежинськ - це ж закрите місто і просто так туди не проїхати! Добре, що добрий вояка попався, без проблем випустив нас назад. Тому на майбутнє вам, Яндекс навігатор прокладає шлях не враховуючи закриті міста. Поїхали ми далі, через місто Касл.

11:50 шляху зупинилися біля стели щоб перепочити і подихати повітрям. До речі, помітили, скільки було снігу в Єкатеринбурзі і скільки тут? Але ж проїхали всього 100 км.

Осіння поїздка на аракульскій Шихан

12:50 Буквально через годину ми опинилися знову в зими і смачно пообідали пиріжками, які купили перед поїздкою. Потрібно обов'язково набратися сил перед підйомом на Аракульскій Шихан. Нам пощастило, народу було не дуже багато, перед нами в ліс пішли чотири людини з Челябінська. До слова, коли ми повернулися, поруч стояло ще чотири машини з цього міста, чомусь наших земляків сьогодні тут не було.

13:00 Снігу не так багато, та й дороги утоптану і об'їздили, тому дістатися до скель не складає особливих труднощів.

13:30 Ось ми і дісталися до скель. Скелі по висоті майже як Інзерскіе Зубчатки. тільки знаходяться на п'ятсот метрів нижче рівня моря. Пожовклі берізки надають особливу красу цього місця.

Осіння поїздка на аракульскій Шихан

Гуляти по лісі, де з землі стирчать кам'яні домінанти цікавіше, ніж просто гуляти по лісі. А якщо на ці скелі можна ще залізти, то це вдвічі круто. Місце трохи нагадує кам'яні намети в Єкатеринбурзі.

14:00 Вид з Шиханов відкривається просто шикарний! Якщо озирнутися навколо, можна побачити все сім озер, які розташовані поблизу. Але на жаль мій об'єктив не дозволяє все це побачити за раз ...

Якщо вам страшно лізти на саму верхівку скель, то не турбуйтеся, вид з одного легкодоступного місця такої ж, як нагорі. Тому ви нічого не втратите. Любителі гострих відчуттів можуть забратися і вище, але це вже на ваш страх і ризик! :)

Осіння поїздка на аракульскій Шихан

Дивно, що сосни спокійно виросли до таких розмірів в скелях. Це не раз доводить, що природа завжди візьме своє.

Цікаві поглиблення можна виявити в скелях. Хтось стверджує, що їх зробили стародавні люди для жертвопринесення, інші припускають стародавні птиці так робили собі гнізда. Я ж дотримуюся версії, що природа сама створила це. А що вважаєте ви?

Як же не зробити себяшку з одним. Цього разу він був селф-палицею, а не я!: D

Осіння поїздка на аракульскій Шихан

Щось подібне скельного цирку, а берізка в ньому головний «артист».

Поглиблення в скелях можна використовувати у вигляді укриття. Можливо, і наші нащадки тут ховалися. До речі, на скелях є живопис, але її не так багато як, наприклад, на популярних скелях чортиків і Петра Гронського.

Гуляти по Аракульскому шихане восени - одне задоволення. Йти звідси зовсім не хотілося, але попереду була довга дорога додому ...

Осіння поїздка на аракульскій Шихан

Самий голодний член нашої експедиції поспішає назад до машини, щоб повечеряти залишилися пиріжками. Мені доводиться не відставати від нього, так як може не залишити пиріжків.

16:00 Чотири години прогулянки по Аракульскім шихане, ми повернулися до машини. Машин стало на чотири штуки більше, а ми підкріпилися пиріжками з гарячим чаєм і відправилися в зворотний шлях. Шлях додому пройшов без пригод і дісталися за дві години до будинку Олександра, звідти я ще годину добирався до свого будинку. Незважаючи на весь час, що я витратив на дорогу, поїздка сюди цього коштувала.