Як дістатися з аеропорту Пудун в місто самостійно

Дістатися до міста зовсім не складно. Є кілька можливих варіантів. Найпоширеніший відноситься до туристів, які прибули за туристичною путівкою. Зазвичай їх зустрічає гід з транспортом і везе туристів в місто.

Решта варіантів для самостійних мандрівників. Отже,
варіант 1 неперевірений особисто. На метро. Так як ми бачили покажчик з виходом до метро, ​​то слід триматися вказівниками. Швидше за все це буде одним з найдешевших і щодо швидких способів дістатися до міста.

До аеропорту прокладена зелена (друга) лінія метро.

Як дістатися з аеропорту Пудун в місто самостійно

Перший поїзд у бік аеропорту слід о 07:30. Вартість проїзду становить від 2 до 10 юанів в залежності від дистанції. У метро досить комфортно, тому що взимку працює опалення. Станції оголошуються на Китайському і дублюються англійською мовами. Карти в метро є на кожній станції і назва кожної продубльовано англійською. Квитки на проїзд продаються в автоматах, в яких не складно розібратися.

На жаль, іноді автомати не хочуть приймати будь-яку монетку або купюри, тому краще мати про запас дрібні гроші.

Варіант 2 - таксі. Офіційні таксі в місті їздять строго по лічильнику.

Як дістатися з аеропорту Пудун в місто самостійно

Але є ймовірність потрапити до нелегального таксиста. На офіційному таксі ми їхали з центру міста до аеропорту. Їхати приблизно хвилин 40-45. Вартість близько 200 юанів. З обманом таксистів ми зіткнулися, прилетівши в Шанхай і добираючись до міста поїздом на магнітному підвісі - Маглев. Ось як вийшло. У захваті від швидкості і трохи здивовано, що так все швидко закінчилося, виходимо з кінцевої станції Малглев. У кожного по кілька речей: валізи, сумки, рюкзаки, в принципі все, що зазвичай є у кожного туриста, особливо мандрівного з дітьми. Пройшовши через турнікети, ми опинилися в переході. Дотримуючись вказівниками - вирушили шукати станцію таксі. У Китаї так прийнято, що, таксисти чекають своїх клієнтів в певній зоні. А люди, які хочуть скористатися послугами таксі якраз в таких місцях їх і чекають. Але тут до нас в переході підлітає китаєць і на ламаній англійській, дуже нав'язливо пропонує нам таксі. Навіщо ж ми будемо користуватися такою дивною послугою? Ми краще, як місцеві, все за правилами зробимо. На всьому протязі переходу цей таксист не відходив від нас. Ми в Китаї не вперше і це поведінка нам здалося дуже дивним. Не звертаючи увагу на цього китайця, орієнтуючись вказівниками, ми вийшли до лінії посадки на таксі. Черги не було і місцеві таксисти, на седанах марки Volkswagen, з самими звичайними багажниками, не призначеними для перевезення пасажирів з декількома валізами. Побачивши кількість нашого багажу стали нав'язувати нам послуги відразу двох машин. Де ж великі машини? Сюди ж приїжджають прямо з аеропорту і у всіх різна кількість багажу. Але немає, на цій стоянці таких машин не спостерігається. Не в перший раз ми стикаємося з такою проблемою, тому знаємо, що головне - це правильний розподіл і порядок укладання багажу. Це як гра в тетріс. Трохи не так і нічого не поміститься. Кілька разів уточнили у водія, що оплата проводиться по лічильнику. На що отримали ствердну відповідь «Yes» і кілька кивків головою. Почалося укладання в багажник наших речей. Водій, як схопить один з наших валіз, так ручка від валізки і відокремилася. Ну не дурень чи що? Хто ж так вистачає незнайомі речі? Йому і його товаришам смішно, а нам якось не дуже. Нам ще в Москву летіти. Далі навантаженням ми зайнялися самостійно і дуже все швидко і компактно вклалося в багажнику, і ми розмістилися в салоні. Водій даної машини ніяк не захищений від пасажирів: ні решітки, ні захисного скла. Почалася дорога до готелю. Навігатор ніякий не працює, так що довелося довіритися водієві. Як виявилося, наш готель мав дуже зручне розташування. Він знаходиться в будинку одна сторона якого виходила на центральну пішохідну вулицю і в декількох кварталах від набережної. Дуже зручне місце розташування готелю. Водій же таксі вдавав, що він ніяк не може знайти потрібну нам вулицю. Він зробив кілька непотрібних поворотів, а коли ми вже йому стали показувати на те, що він проїхав черговий поворот на нашу вулицю, він зупинився і сказав нам, що далі він не поїде, нібито це не проїжджаючи дорога, ось ваша вулиця, йдіть і самі шукайте свій готель. Ми стали розплачуватися з ним. Сплативши суму за показаннями лічильника від став вимагати ще якісь гроші, пояснюючи ламаною англійською, що так має бути, це щось за вантаж або якийсь додатковий податок. Ми вже не стали з ним сперечатися. Та й марно це. Вивантажили свій багаж. Поки вивантажували він навіть не вийшов. Далі ми пішли з нашими валізами і іншими речами шукати готель. Вона виявилася через пару будинків, а вулиця по якій ми йшли дуже навіть проїжджої виявилася.

Варіант 3 - поїзд на магнітному підвісі Маглев.

Але цієї швидкості потяг досягає тільки в певні години. Від аеропорту до кінцевої станції, яка знаходиться у метро Лун'янлу або Лон Ян. Поїзд їде близько 7 хвилин. Довжина маршруту 30 км. Вартість квитка 50 юанів з пасажира. За місцевими мірками це дорого, тому що метро коштує на порядок дешевше. Вартість проїзду на метро становить від 2 до 10 юанів в залежності від дистанції. Зате вражень від поїздки на швидкісному поїзді незабутні. Шкода тільки, що так швидко закінчилася поїздка. Поїзд йде без зупинок. Від кінцевої до кінцевої. Приїхавши на станцію можна продовжити шлях як на таксі, так і на метро: станція Longyang Road Station, лінії 2 і 7. Маглев ходить за розкладом. Час очікування становить близько 15 хвилин. Цим чудовим поїздом можна скористатися з 6:45 до 21:40. У поїздах дуже чисто і народу не дуже багато.