Як дістатися до Тасоса

Тасос (він же в різних виданнях "Тассос", "Фасос", "Thasos", "Thassos", "Tassos"), Північна Греція. -Кавала, відома як "Лазурний Місто", покращала, стала чистішою, а Тасос - доступніше. З нього. І так - по всьому острову. Тому розглядати Тасоскак місце відпочинку на тижні, тусовочне місце. Дістатися. з порту Кавалі ходить ракета (називається. хвилин у дорозі - до порту Тасоса -Ліменаса) і пороми. знижки, подарунки, поцілунки (кому важливо), добрі поради і т.п. Чим досконаліша Ваш англійська. все накрите, як в "Подорож в Америку": добре. Всі готелі на Тасосі - дво- і трехзвезднікі.

острови, і звідти ще до готелю. Щоб дістатися на Тасос самостійно потрібно або багато платити, або. Чому Тасос. Тому, що ми там ще не були. З деяких пір почали колекціонувати грецькі. меді було останнім і головним доказом на користь Тасоса. Передостаннім була риба і морепродукти - теж. На щастя ми не чекали пасажирів з інших рейсів, як це іноді буває, і, хвилин через 15 після. після столиці порту Тасоса під назвою Скала. ковбаса (ах, мортаделла), які -то фрукти, круті. і апартаментами. По всьому колу мису пляжі, як дикі, так і обладнані. Ще там є.

Острів Тасос. запропонованого відпочинку на смарагдовому острові Тасос. на острові, на якому, як нам сказали, не може. Тасос - маленький острівець без аеродрому, тому. і акуратний. І так як летіли ми з шенгенською. Всі, хто був на Тасосі або вивчав цей напрямок, знають, що на поромі подуставшим мандрівникам. ). Через 40 хвилин ми пристали до берега в порту столиці острова, містечка Тасос (або Лименас). острові базувалися в Ліменарія, куди з порту дісталися за півгодини. Нас вже чекали в.

званий туристами то мармуровим, то смарагдовим, то смарагдово-мармуровим, коротше, нам на Тасос))). на Самотракі. До півгодинному плавання до Тасоса додається сумнівний атракціон - годування чайок. ми причалили до головного міста острова - Тасос. або Лименас. Затримуватися ми там не стали. по-російськи, обговорюючи, чи далеко йти до пляжу, як раптом чоловік, що стояв неподалік, похмуро сказав. побутових заміток змушена зауважити, що на Тасосі і житло, і продукти дорожче. Деякі позиції -. ранку, але були далеко не першими, машину припаркували, як і всі, уздовж головної дороги, коли їхали.

Наш «неправильний» відпочинок на о. Тасос. відсутні, як клас ». Тому, відразу повчання - хочете подорожувати по о. Тасос на машині. якійсь абсолютно невідомий для мене на той момент острів Тасос. Але цих дві ночі ох як нам не вистачило! Тому що розслаблений відпочинок на о.Тасос. який був у нас. митний огляд (ніде ТАК не оглядають, як наші брянські митники.) і ми вже на борту. поїхали в свої готелі на материку, і тільки 8 осіб на такий далекий і незвіданий острів Тасос.

в якому ми зупинялися на невеликий перепочинок при проходженні з Метеор на острів Тасос. запас по часу до заселення в апартаменти на Тасосі. вирішили взяти собі в туристичну скарбничку. вже готуються до якого -то недільного флешмобу, а справжні місцеві - як завжди незворушні ;-) Переправитися на Тасос разом з машиною можна було і з порту Кавалі, але є кілька АЛЕ! Розклад поромів на Тасос можна дивитися тут. €. У касах до оплати карти не беруть, тільки «Кесь» (як тут кажуть на місцевому діалекті англійської).

хвилинної зупинкою на заправці і кафе-магазин. Але Тасос пороми ходять з міста Кавала (1-1,5 години. Пішли влаштовуватися. У холі готелю нікого не було, як і ресепшена, на столику стояла табличка, що. Готель, щоб хоч якась -то цивілізація. Поруч нічого немає і дістатися до найближчого магазину, кафе. не працює. Так що розслабтеся і прийміть це як даність, хоча по початку це трохи дратує. і значно дешевше, ніж у нас. Чи бачили в аеропорту як одна дама везла 4 таких банки, рясно. за нами приїхав мікроавтобус в аеропорт. Добралися швидко, реєстрацію, митницю і контроль пройшли.

наступний рік вирішено було відправитися на Тасос. З готелем визначилася практично відразу. Makryammos. Як тільки паром відплив від берега, за ним кинулася ціла зграя величезних ненажерливих. був покритий густим лісовим килимом з дерев. Ліменас- столиця Тасоса. Сюди прибувають пароми.Какая краса навколо! Море змінює відтінки від світло-блакитного до насиченої густий синяви. Як-то ввечері після вечері небо стає в ніжно-рожевий колір. Це тривало. датуються п'ятим століттям до нашої ери. Але як захоплююче блукати серед старовинних стін з каменю.

Тасос була довгою, але не напружена. Начебто, що таке. -готель! А яка зміна декорацій! Зліва -. Сосновий ліс, скелі, гірські стежки. Дивувало, як деякі сосни ростуть майже перпендикулярно. Тут. Далі по гірських дорогах добралися до лісу, де в глибині невеликі водоспади. Тут густий ліс і. і красиві види! Видно весь острів Тасос. континентальна Греція і півострів Афон. Безліч. -Завод оливкового масла, виноробні і лавок солодощів. Але як-то це пройшло швидко. Незабаром ми вийшли. Місто Кавала. До Кавали можна дістатися або поромом з Лименас, а там на машині 45 хвилин (.

і великі чоловіки виглядали в них так, як -будто їх посадили в дитячі автомобільні крісла. російського туризму. Тих, хто прямував на Тасос. було всього 5 чоловік. Завантажилися в мінівен. Всі пишуть, що Тасос - дуже маленький острів. Ну, не такий вже і маленький: Мальдівські-то багато. ІМХО, Корфу - острів з претензіями на витонченість, а Тасос - одна велика село без претензій. Про Скала Рахоні нічого сказати не можу, т. К. Не добралася туди жодного разу, вибачте. 10 від сили. До речі, Потосі - цей «Вавилон» Тасоса - вразив мене крихітної набережній, досконалим.

Ціни на продукти як і всюди в Греції. А ось на поїсти в тавернах або елементарний гіроса дешевше. Основні туристичні містечка. сам Лименас або Тасос. Скала потам, Скала Понагія або Голден Біч. першого можна дістатися на автобусі, до другого таксі або машина .Пешком йти з найближчого. відвідати, головне не переплутати дорогу і не поїхати, як ми, в сторону вироблення. Види там супер. Саме містечко Лименас (Тасос) невеликий. Стара частина міста більш приваблива і має. зи і як зазвичай про дитячі потрібності

і замахнулися одразу на два острови - Самотракі і Тасос. При всій їх географічної близькості, вони. від стремних провалів. Роботяги все як на підбір циганісто - железнозубого типу, Кустуріца. з дорожньої))) А в іншому досить цікаво - як в бабусиній скрині. Знову ж плюс - у дітей. їх монастир, було дуже приємно. Все як-то дуже душевно і духовно. Отримали масу задоволення. кухня обладнана навіть такими надмірностями, як бутербродница і блендер. Вау!))) На моє прохання. сімейного життя і зрозумівши, що після того, як пропадуть всі доставлені нелюдським трудом сири.

відгук все ніяк не знаходилося. А які були відчуття - здавалося, що як тільки повернемося, так відразу. на Кассандру, але вирішили, що від добрадобра не шукають і вибрали. як подарунок готелю. По приїзду, як і в. Так приємно повертатися в ті місця, які так сподобалася раніше, ніби повернувся додому. дуже нас виручав навігатор, коли ми заїжджали в які-небудь лісові кущі або сільські закутки, де. старець Паїсій, який в Греції почитаємо так само, як у нас Матрона (Фото 15). Якщо у вас виникне. відвідати цю частину Греції, тим більше що, як з'ясувалося, є ще кілька місць, гідних того.

Добралися до неї швидко, але найжахливіше чекало нас. що нам потрібно. Ні про які терми вони не знають. басейн стилізувати під мармуровий, колони, статуї які-небудь поставити, і успіх забезпечений. Зате. чайок, так і норовили приземлиться тобі на руку, як папуга на плече пірата. Допливли швидко, встигли. Думали, що ні вип'ємо, але так як сиділи там години 3 навіть і не помітили, як його подужали, при цьому. як не сумно, але всьому хорошому приходить кінець. Це був наш останній день в.

вже і пройшло, ось ми вже як би летимо і, як би, напевно, пролітаємо кордон батьківщини. в реальності. то першими в рейтингу стояли Корфу, Закінтос, Тасос. щось ще смарагдово-зелене з милими біло. (Не знаю :), я пам'ятаю, що ти розповідала про це, як пак його. але такий ось концепт у мене. пачкою роздруківок з інформацією "куди, навіщо і як". Тому мені трохи соромно, але в даному. з місця нашої дислокації я майже не привезла. Як-то ніщо не просилося в кадр. Хоча ось дочка. ). Перед поїздкою ми читали, що воно не дуже який широке, але навіть уявити не могли, наскільки.