Грецький острів Крит - з Іракліона в кносский палац Міноса

З аеропорту острова Крит в місто Іракліон на автобусі. Морський круїзний порт, Кноський Палац Царя Міноса в Греції, Фотографії з подорожі по Криту.

Минувши всі прикордонні формальності, я вирвався із задушливого будівлі аеропорту міста Іракліон (острів Крит). Ще будучи в Петербурзі я спланував свій шлях з аеропорту до Догода, по Google Maps там виходило приблизно 2,5 кілометра (7 хвилин на автомобілі). Такий шлях можна було зробити і пішки, а пошуковик вказав що це займе приблизно півгодини.

Автобус з аеропорту острова Крит в Іракліон

Про громадському транспорті було відомо те, що в аеропорту є зупинка автобуса №1, що йде в морський порт. Але на місці все вийшло інакше. Добравшись до зупинки, в касі я купив квиток за 1.10 € і тут як раз під'їхав автобус. Автобус був під номером 17, а продавець квитка махнув мені рукою, мовляв - сідай на цей. Я ще раз уточнив у нього - Йде в порт? Він знову ствердно махнув рукою, я зі своїм валізою забрався в автобус і ми поїхали.

Маршрут автобуса лежав через вузькі вулиці Іракліон, і через кілька хвилин за дахами непоказних Грецьких будиночків замиготіли жовті труби корабля Costa. Але потім автобус став все більше віддалятися від знайомих мені орієнтирів, в сторону міста. З хвилюванням, я пішов до водія питати коли буде Порт, він в свою чергу щось пробурмотів на своєму і загальмував на наступній зупинці. Жестикулюючи водій пояснив, що треба пройти вниз по вулиці, до автостанції від якої йде автобус № 20 в порт.

Вийшовши з автобуса я покотив свій чемодан вниз по вулиці, благо з гірки а не навпаки, тут вже справа і автостанція здалася. Але я повернув наліво, в сторону звідки виднілися труби мого корабля. Додавши кроці, під палючим грецьким сонце я пішов назустріч Costa Classica. Так я і не зрозумів, чи існує прямий автобус йде з а / п в порт, мабуть дістатися можна тільки з пересадкою.

З усіх моїх круїзів, початок круїзу в місті Іракліон виявилося найекономічнішим. Весь мій бюджет на дорогу від аеропорту до круїзного терміналу вклався в 1.10 €. Після отримання багажу, з поїздкою на автобусі і прогулянкою по жаркого місту шлях зайняв всього-то 30 хвилин.

Круїзний порт в Іракліоні

У круїзному терміналі Іракліон було порожньо. Я пройшов стандартну процедуру оформлення на борт, працівниця вказала куди можна здати багаж і повідомила що каюту підготують до 2 години. Від терміналу до корабля курсує безкоштовний шатл. Про всяк випадок я взяв з собою шорти і футболку, а сумку віддав службовцям і поїхав на корабель.

Корабель мені сподобався з перших секунд. Оформлення дуже не схоже на Costa, все в більш спокійних тонах. Зійшовши на борт я практично відразу попрямував до їдальні, і до 13:30 вже ситно поїв і залишився відпочивати в барі Piazza Navona Grand.

Каюта на кораблі Costa Classica

О 2 годині через гучний зв'язок було оголошено про готовність кают, і я швидше пішов оглядати своє житло. Каюта відмінна, дуже простора, все було в робочому стані і чистеньке. Багаж на той час вже занесли всередину каюти, так що я даремно переживав і брав з собою речі. Переодягнувся і вперед, здійснювати все заплановане на цей день.

Кноський Палац Царя Міноса на Криті

Я мав намір заглянути в Палац Царя Міноса, хоча це і було вже другі відвідини. Будинки чомусь розглядав старі фотографії з Криту, і мені захотілося туди повернутися ще разок - хіба мало чого нового накопали, а я і знати не буду.

За інформацією з інтернету, треба було сідати на автобус №2, і приблизно через 20 хвилин я буду біля Палацу. На місці вийшло навіть простіше, поруч з круїзним терміналом, на виході розташовувалася машина продає квитки. Від терміналу до Кносского Палацу вартість проїзду 1.5 €. Вийшовши з хвіртки, я побачив зупинку і стоїть там автобус №2. Народу в ньому нікого, я уточнив у водія чи їде він до Палацу, той підтвердив. Вже пару хвилин по тому автобус, який везе мене одного вирушив у дорогу, по дорозі забравши з автостанції ще пару чоловік. Через 15 хвилин я був на місці.

Плата за відвідування Кносского Палацу Царя Міноса - 6 €.

За давніми переказами Палац був побудований Міносом, щоб приховати зраду, яку зробила його дружина Пасифая, яка народила страшне чудовисько з головою бика - Мінотавра. Палац Міноса вдає із себе лабіринт, з безліччю залів, куди надсилали на розтерзання Мінотавра злочинців, а також юнаків і дівчат. Згідно з міфами Мінотавра переміг Тесей, який увійшов в лабіринт з іншими надісланими туди жертвами.

Всього в Кносском Палаці було більше 1000 приміщень, а на його частково уцілілих стінах можна побачити малюнки бика. Палац є одним з небагатьох місць, згадуваних в міфах і легендах, що збереглися до наших часів.

Надивившись на руїни, я попрощався з Кносса, і вирушив у напрямку Іракліон. На день у мене були й інші плани, але через дикої спеки, і втоми я вирішив повернутися на лайнер. Встиг якраз до початку навчальної тривоги, а після навчань пішов вечеряти. Цього разу мені випала 1 зміна, що починається з 19:00. Ресторан був забитий під зав'язку, було багато туристів з Франції та Італії. Моїми сусідами по столу виявилася компанія приємних російськомовних людей з Норвегії.

Меню на російській мові на жаль не було, але мені на допомогу поспішила чудова жінка Марина, здатна висловлюватися на декількох мовах.

Так пролетів перший день круїзу на Costa Classica. В 23:59 у той час як я вже спав міцним сном корабель покинув острів Крит. Через ранній перельоту, і дня на спеці я не зміг себе пересилити і вийти подивитися момент відплиття. Ну а завтра мене чекає інше, чудове містечко - острів Міконос.