Фортеця чембало опис фото карта як дістатися піші маршрути ціна координати - все

Опис Фортеця Чембало

Бухта Балаклави захищена прибережними скелями, цей факт привертав сюди людей задовго до виникнення Херсонеса. Спочатку тут жили таври, успішно займалися морським розбоєм, їх згадував грецький вчений Страбон. У V столітті до н.е. в бухті з'явилися греки і назвали гавань Сюмболон ( «сигнальна»). Можливо, ця назва пов'язана з прийнятим у таврів звичаєм палити сигнальні вогні, ніж залучати в гавань суду для подальшого розграбування.

Після греків тут селилися римляни (знайдені руїни храму Юпітера), а в V - VII ст візантійці. До нашого часу добре збереглися залишки фортеці Чембало, що згадується вперше в документах 1343 року вона пережила безліч важливих історичних подій. Фортеця Чембало - генуезька фортеця, що мала кам'яну вежу, частокіл, рів, але в 1354 році її знищив хан Джанібек. Пізніше був укладений мирний договір, генуезці відбудували місто заново, розділивши на верхню (адміністративну) і нижню частину, де жили прості люди. У місті був гарнізон, суддя, вікарій, постійна охорона. Замок консула стояв на кручі.

В 1423 фортецю захопили феодоріти (православна держава), потім знову генуезці, і протягом декількох десятиліть вона переходила з рук в руки. У 1475 р турки остаточно захопили фортецю, назвали її Балик-юве ( «риб'яче гніздо»), і перетворили на в'язницю для кримських непокірних ханів. З 1873 року тут розміщувався український гарнізон, а під час Кримської війни - італійці. В період Великої Вітчизняної війни фортеця була сильно зруйнована.

Сьогодні Чембало - руїни, але вони дуже мальовничі й величні. Збереглася вежа-донжон, де працює виставка костюмів, є і макети гармат, здатних стріляти холостими снарядами. Тут регулярно проводяться театралізовані історичні реконструкції, повертають глядачів у героїчні часи лицарів. Так само вважається, що це місце має незвичайну енергією, а тому з ним пов'язані різні легенди і повір'я.

Корисна інформація

Розташування:

Як дістатися до Фортеця Чембало

Як дістатися на особистому транспорті з Євпаторії:

Дотримуйтесь по трасі Євпаторія-Саки, по трасі P25 / Р25 в сторону T0104 / Т0104, на покажчику Севастополь (після м Саки), поверніть на право і продовжуйте рух по T0104 / Т0104 в сторону Севастополя. Після села Орловка тримайтеся траси T2707, на перехресті з аеропортом Бельбек, поверніть наліво, через 3,8 км тримайтеся правіше і слідуйте по трасі Н06, на колі скрутіть на 1-й з'їзд і продовжуйте рух по Н06. На круговій розв'язці поверніть на 2-й з'їзд на Президентську трасу Р27. Через 17 км на Ялтинському кільці поверніть на 2-й з'їзд на H19. Далі тримайтеся правіше і на розвилці поверніть направо на вул. Крестовського і рухайтеся по ній аж до повороту наліво на вул. Каліча. Далі рухайтеся прямо по вул. Каліча, до площі "1 травня" (початок пішохідної зони).

Машину тут потрібно буде залишити, а далі йти пішки приблизно 1 км. Ідіть прямо до самого кінця наб. Назукіна, там буде сходи, що ведуть наверх до фортеці (до найнижчої вежі). Підйом дуже на гору дуже крутий.

Відстань маршруту Євпаторія - Фортеця Чембало 121 км, тривалість 2 години.

Як дістатися на особистому транспорті з Сімферополя:

Прямуйте по Севастопольської трасі Н06, не звертаючи ні на які другорядні дороги, аж до окружної розв'язки перед Севастополем. На кільці поверніть на 1-й з'їзд і продовжуйте рух по Н06. На круговій розв'язці поверніть на 2-й з'їзд на Президентську трасу Р27. Через 17 км на Ялтинському кільці поверніть на 2-й з'їзд на H19. Далі тримайтеся правіше і на розвилці поверніть направо на вул. Крестовського і рухайтеся по ній аж до повороту наліво на вул. Каліча. Далі рухайтеся прямо по вул. Каліча, до площі "1 травня" (початок пішохідної зони).

Відстань повітряної лінії Сімферополь - Фортеця Чембало 87 км, тривалість 1 година 45 хвилин.

Як дістатися на особистому транспорті з Севастополя:

Від центрального автовокзалу Севастополя дотримуйтесь по вул. Ревякіна, потім по ш. Лабораторне. На кільці на 1-му з'їзді поверніть праворуч. на вул. 2-й Оборони. Через 1,2 км, на кільці поверніть на 2-му з'їзді і далі слідуйте по вул. 2-й Оборони. Проїхавши Сапун гору, на Ялтинському кільці поверніть на 2-ий с'ездH19 / Н19 по шосе Південнобережне.

Далі тримайтеся правіше і на розвилці поверніть направо на вул. Крестовського і рухайтеся по ній аж до повороту наліво на вул. Каліча, до площі "1 травня" (початок пішохідної зони). Як дістатися до фортеці, зазначено в пунктах вище.

Відстань маршруту Севастополь - Фортеця Чембало 14 км, тривалість 18 хвилин.

Як дістатися на автобусі з Євпаторії:

Найзручнішим способом дістатися до Балаклави з автовокзалу Євпаторії є автобус до Сімферополя (автостанція «Курортна»), а там пересісти на будь-який автобус до Севастополя (до Центрального Автовокзалу Севастополя). На зупинці, в 50 м від Автовокзалу (на цій же стороні) сідайте на маршрутки № 17, 20, 24, 25, 26, або на тролейбусі №20. Доїхати потрібно до зупинки «5-й км Балаклавського шосе» (близько 20 хвилин). Далі пройдіть до кінцевої тролейбусів, і навпаки диспетчерської сідайте на маршрутки чи автобуси № 9, 94, 99. Доїхати потрібно до зупинки «Площа 1 Травня».

Загальний час в дорозі близько 5,5 годин.

Як дістатися на автобусі з Сімферополя:

З автостанції «Курортна» (близько ж / д вокзалу) відправляються автобуси до Севастополя (до центрального автовокзалу Севастополя). Як дістатися від автовокзалу Севастополя до Балаклави зазначено в пункті нижче.

Загальний час в дорозі близько 4 годин.

Як дістатися на автобусі з Севастополя:

На автобусній зупинці, в 50 м від Центрального автовокзалу Севастополя сідайте на маршрутки № 17, 20, 24, 25, 26, або на тролейбусі №20. Доїхати потрібно до зупинки «5-й км Балаклавського шосе» (близько 20 хвилин). Далі пройдіть до кінцевої тролейбусів, і навпаки диспетчерської сідайте на маршрутки чи автобуси № 9, 94, 99. Доїхати потрібно до зупинки «Площа 1 Травня».

Загальний час в дорозі близько 1,5 годин.