Dark souls повне проходження з фотографіями і радами

Початковий вибір персонажа визначає всю подальшу стратегію гри. Я не вважаю за потрібне радити конкретний персонаж, але попереджаю, що даний гід буде заснований на грі за воїна, лицаря і бандита (Warrior, Knight, Bandit). У Dаrk Souls є можливість вибору «подарунка» (Gift). Так ось, виберіть «master key», він дійсно стане в нагоді. У всьому іншому (зовнішність, статура) розважайтеся як хочете))

Northern Undead Asylum

Отже, ви прокинулися і побачили трупешнік. Підбираємо ключик і, відкривши грати, біжимо далі. Ось він - найближчий багаття, і двері, в які треба увійти. Пам'ятайте головне, присівши і відпочивши біля багаття, ви тим самим воскрешає всіх тварюк, яких до цього дуже старанно вбивали.
Відразу, як ви ввійдете в двері, не стійте, бо страшний дракон вже чекає вас. Біжіть в крайній лівий кут, там - порятунок.
Добігаємо до найближчої локації, де нам дають щит і меч. Валіть пару скелетів і ось, за гратами, краєм ока видно лицар.
Поки не дуже зрозуміло, як до нього пробратися. Пробігаючи далі, на вас валиться величезний камінь, не забудьте ухилитися.
І ось, стіна за спиною пробита і там чекає загинув воїн, який розповість багато цікавого, дасть ключ від решітки і подарує «Флягу Естуса», заповнює життя. Не забудьте відкрити двері праворуч вниз по сходах. Вона відкривається тільки з цього боку, і в подальшому вам стане в нагоді. Трохи повертаємося назад, і піднімаємося вгору по сходах, звідки впав камінь. Попереду чекають кілька зомбі і перший бос.
Бос, той самий дракон з булавою від якого ми втекли трохи раніше. Відразу як ви ввійдете, то стрибайте зверху і тисніть на удар. Половина життя - наче й не було. А потім намагайтеся триматися за його спиною і відбігає подалі, коли він злітає, а то може дупою розчавити.
Впоравшись з гадом, відкриваємо двері і біжимо вперед)

Відпочивши біля багаття і підвищивши свій рівень, можна збігати за хорошим мечем. Біжимо від багаття трохи правіше, і зліва сидячого на сходинці мужичка ви побачите сходи. Спускаємося на ліфті в самий низ і виходимо в New Londo Ruins. Тут нам робити поки нічого, тому біжимо направо в сусідню башточку.
Якщо ви пішли моєю порадою і взяли master key, то відкриємо грати і потрапимо в Valley of drakes.
Біжимо вперед, переходимо прірву по містку, і біжимо далі до тих пір, поки не побачимо мирно сопе дракона.
Далі діяти треба швидко. Біжимо щодуху до нього, і поки він прокидається, треба встигнути зібрати всі «подарунки» у його ніг. Швидше за все встигнете схопити тільки два) Але це буде непоганий меч Astoria's Straight Sword і Dragon Crest shield. Ось тільки щоб використовувати меч необхідно мати Faith - рівня 14. Так що качайте віру. Тепер від багаття біжимо правіше, за криницею видно підйом на гору, нам туди.
Убивши парочку недоброзичливців, є шанс отримати «подарунок».
Спригніте вниз, тільки акуратно. І, пробігши по тоненьким перешийком, отримаєте Ring of Sacrifice (одноразове колечко, що дозволяє зберегти після смерті все, що накопичили). Піднімаємося наверх, пробігаємо по каналізації і опиняємося в ...

Але спочатку, давайте отримаємо Fire Keeper Soul (для прокачування фляги). Для цього, від багаття піднімаємося вгору, там нас буденно зустрічають два мечника, і лучник, від яких ми пішли направо. Пробігаємо прямо і праворуч нападає величезний лицар, не бійтеся, він досить повільний. Забігайте ззаду і з вашим Drake Sword'oм вистачить 3-4 удару).