Данські канікули - поїздка в замок Кронборг, подорожуй легко!

Данські канікули почалися з поїздки в Хенльсінгёр в замок Кронборг. До цієї поїздки Ще в студентські роки я побувала в одному із замків Румунії, ніякого емоційного потрясіння це не справило, але завдяки цьому досвіду, я відносила відвідини замків у необов'язкової частин складаються своїх індивідуальних програм подорожей. Однак, я глибоко помилялася на цей раз - Замок Кронборг міг бути фінальним акордом поїздки по праву.

Замок розташований в місті Хельсингер. Він входить до складу Великого Копенгагена і дістатися туди можна на приміському поїзді. Станція Хельсингер - кінцева, вже точно не проїдете. Від Центрального вокзалу Копенгагена близько 45 хвилин. Інтервал між поїздами приблизно 20 хвилин. Діє квиток Копенгаген кард. Діти за цим квитком подорожують безкоштовно, моєму вже 11, в касі я це повідомила, мені відповіли, що на нього квиток не потрібен. Правда, я це дізналася трохи
пізніше, а в Хельсингер ми поїхали по квитку «туди» за 109 датських крон на двох, тобто дитина, як додаток до мене подорожує без додаткової оплати. Назад ми купили Orange ticket за 59 датських крон. він діє з 4 вечора до 4 ранку наступного дня в будь-якому транспорті по Великому Копенгагену у всіх зонах. Після повернення із замку ми його активно експлуатували в Копенгагені до самої ночі. Захопилася, насправді по Транспорту Копенгагена є окремий пост. який народився після вдалого випробування всіх запланованих маршрутів, а зараз повертаємося в Хельсінгёрд.

По місту курсує трамвай, однак ми все оглянули пішки.

Данські канікули - поїздка в замок Кронборг, подорожуй легко!
Думаю, що трамваєм користуються, щоб потрапити в сусідні містечка, Хельсингер досить компактний, ми із задоволенням прогулялися, хоча наш квиток на поїзд діяв ще деякий час і на міський транспорт в цьому місті. Трамваї ходять строго за розкладом ще й по тому, що рейки всього одні й відразу утворюється пробка, якщо хтось помилиться, вірніше не хтось а електроніка дасть збій.

Збираючись в Данію читала, що мовляв вони не на стільки комп'ютеризовані, як Італія або Франція, проте я б сказала навпаки. Навіть двері на вокзалі відкриваються по датчикам на рух, причому не роз'їжджаються в різні боки, як в аеропортах або торгових центрах, а саме розорюються, навіть багатовікові дубові двері так працювали. Синові сподобалося бути чарівником і розорювати двері переді мною одним помахом руки.

Дозволю ще маленький відступ, дуже вже хочеться про це розповісти. У поїзді я стала по-шпигунськи знімати групу датського дитячого садка. Ці зовсім юні данці увійшли в наш вагон на одній зі станцій.

Данські канікули - поїздка в замок Кронборг, подорожуй легко!
Поверх повсякденного одягу у них були жилети такого ж кольору, як у наших Даїшники. У Швеції я теж бачила малечу в таких нарядах. По приїзду в Хельсингер він

і пройшли до причалу, де на них чекав вітрильник. На діточок одягли ще по одному жилету, тільки тепер це вже були рятувальні жилети червоного кольору. І вони вирушили в морську подорож.

Я на хвилину уявила, що мої діти у віці 4-5 років в дитячому саду з вихователями вирушили на водну прогулянку. Це щось з області фантастики. Погодьтеся? Ще б пак півгрупи батьків зажадали в супровід, та й жилетів дитячих на наших корабликах точно немає. Тут я розмістила деякі шпигунські ілюстрації.

Кронборг, як і личить замку оточений ровом, затопленим водою, а точніше двома рядами. І на вході нас зустрічала пара лебедів, які

Данські канікули - поїздка в замок Кронборг, подорожуй легко!
чекають туристів біля мосту. Кружляють свої лебедині танці, віртуозно керували своїм тілом. Спочатку здалося, що ці особи, злегка недбало рухали лапами під водою. Я зависла у лебедів і насолоджувалася з танцем. Як з'ясувалося, ця пара була не єдина в Кронборг, лебеді облюбували це місце.

Син уже увійшов на територію замку і оглядав експозиції з гарматами. Час від часу було чути заклики: «Вогонь!», І

лунали постріли гармат, які охороняють замок. Звичайно ж все звуки цього ранку були в записи, але це якось відразу перенесло нас в зовсім іншу епоху. Гуляючи по горбах навколо замку ми розглядали гармати і ядра. Гармати були доглянуті, якщо так можна про них сказати, здавалися просто бутафорськими. а ядра зовсім не здавалися такими.

Як і радили бувалі туристи, ми обійшли замок навколо, це правда було того варте, гарний він і зовні. Подолавши ще один рів, ми опинилися

Данські канікули - поїздка в замок Кронборг, подорожуй легко!
на внутрішній території замку.

У цей момент я остаточно занурилася в атмосферу Шекспірівського Гамлета ». Гамлет - принц Датський. Освіжити в пам'яті можна тут. Ми погуляли по внутрішньому двору замку, заглянули в усі відриті двері і тільки потім вирушили оглядати замок. Власне замок гідний окремого поста.

Зачарована замком, я не раз згадувала, що було в думках обійти його своєю увагою, і раділа, що бог дав розуму не зробити цього.

/media/Images/Slotte%20og%20Haver/Kronborg%20Slot/Holger-Danske-m-ild.ashx?w=246 "/> охороняє замок Холгер, металеву модельку пристрої для метання ядер, яке реально може метати невеликі кульки, і звичайно, ліхтарик, з яким ми бродили по підземеллям.

Прощаючись з Кронборг, ми піднялися на земляний вал і берег Швеції знову поманив. Зробили пару знімків і вирушили обідати в обраний раніше в інтернеті ресторанчик. Знайшли ми його легко, проте поїсти не вдалося, він виявився закритим на ремонт. Ми не довго сумували, перекусили морозивом. До нашого поїзда залишалося близько години і ми нога за ногу погуляли по цьому милому містечку, заглядаючи в магазини і крамнички. І в 16-05 вирушили в Копенгаген в надії потрапити в магазин Лего.

Поїздка в Кронборг була прекрасним початком наших Датських канікул. Подорожувати по Данії ставало просто, приємно і цікаво.

Окреме, спасибі, Шекспіру, завдяки якому замок отримав визнання і популярність, і як наслідок, підготовлений до зустрічі туристів.

Знову в Туреччині. Так склалося життя, що рівно через рік я повернулася в улюблені місця: Гореме, Ургуп, Ухчісар, Фетхіє, Сакликент, Гюзельчамли, Стамбул. Зрозуміло, що після кожної поїздки розширюється кордон з непізнаним, повертаючись завжди з відчуттям.

Данські канікули - поїздка в замок Кронборг, подорожуй легко!

Перше знайомство з турецькими залізницями або На поїзді з Сельчука в Ізмір.Собственно кажучи, подорож на поїзді по Туреччині не входило в наші плани на цей раз. Готуючись до минулій поїздці зрозуміла, що мережа залізничного.