Берлін (з відвідуванням рейхстагу) ​​і потсдам

Берлін і Потсдам.

Квитки на рейс Airberlin були куплені по акції дуже сильно заздалегідь, з таким розрахунком, щоб прилетіти до Берліна, а полетіти з Відня (АК Niki, квитки купувалися на сайті АБ www.airberlin.com).
Два слова про АВ - полетіли строго за розкладом, в Берліні були навіть раніше, ніж планувалося. Наш рейс відлітав о 6.45, дуже зручно, так як прилетіли ми в Німеччину теж рано вранці. Однак не рекомендується для тих, хто погано переносить короткий нічний сон (ми виїхали з дому о третій ранку) і не вміє спати в літаках.

Як дістатися з аеропорту Тегель.

Загальним голосуванням було вирішено, що по музеях ми в цей раз ходити не будемо, а отримаємо задоволення неспішними прогулянками по місту, щоб відчути його дух. Прогулялися до КПП «Чарлі», дійшли до Єврейського музею (позначила себе галочкою, що в наступний раз хочу його відвідати), біля музею сіли на автобус, що йде в бік Александрплатц (благо, денний проїзний дозволяв не замислюватися над способами пересування).

Побродивши по площі, вийшли до зупинки екскурсійних автобусів, де і придбали квиток на 24 години (я люблю ці «бус туристики» і намагаюся по можливості кататися на них в кожному місті, де буваю). Прокотившись по основних визначних пам'яток, ми подивилися на час і схаменулися, що вже пора йти до Рейхстагу.

Минулого наш приїзд до Берліну в будівлю Рейхстагу нам потрапити не вдалося через величезні черги і брак часу. Тепер же черг немає, але, як ми з'ясували заздалегідь, щоб потрапити в купол, треба отримати запрошення. Зробити це можна в такий спосіб:

На сайті бундестагу я виявила email [email protected]. куди і написала лист такого змісту:

There are 3 persons:

Mr .___
Ms .___

Would you kindly advise us, is that possible?

Many thanks in advance

Sehr geehrte Damen und Herren,

in der Anlage # 252; bersenden wir Ihnen die Dokumente f # 252; r Ihren Besuch im Deutschen Bundestag.

Mit freundlichen Gr # 252; # 223; en
Im Auftrag

( «У вкладенні ви знайдете документ для вашого візиту в Дойче Бундестаг»)

У доданому файлі дійсно було запрошення, із зазначенням дати (одна з тих дат, які я запитувала) і часу, а також інструкціями, у скільки треба бути біля входу в Рейхстаг і де, власне, перевіряють ці самі запрошення. До речі, не забудьте паспорта!

Але на цьому наша захоплююча листування не закінчилася. На наступний день мені прийшло ще одне запрошення, на ту ж дату, але більш пізній час! Помучившись сумнівами, ми вирішили все-таки піти на першу запрошення, ну а якщо не пропустять, то повернутися ввечері. У підсумку в списках на більш ранній час нас, очевидно, не виявилося, але тим не менше охоронець на вході, ретельно перевіривши наші паспорти і наше роздруковане запрошення, пропустив нас.

Зібравши невелику групу, нас провели в будівлю, підняли на ліфті до купола і, видавши аудіогід російською (все безкоштовно), відпустили. Аудіогід включається сам, коли ви вступаєте на похилу платформу всередині купола. Варто перейти сіру смугу на підлозі - і гід перемикається на наступний об'єкт (повернути і дослухати про попередній можна, тому поспішати не потрібно).
Екскурсія сподобалася, не пошкодували, що витратили на неї час.

До речі, вийшовши з Рейхстагу, трохи попереду по ліву руку (треба перейти дорогу) знаходиться невелика, але симпатичне, смачне і недороге кафе самообслуговування (назва не запам'ятала, щось на зразок «Берлінський павільйон», хоча можу й помилятися і поруч магазинчик сувенірів.

Поїхали в берлінський зоопарк (проїзд на метро до станції Zoologischer Garten, як можна здогадатися). Дуже сподобалося, особливо «дитячий садок», де безперешкодно бродили козенята, яких можна гладити і годувати спеціально продається кормом. Провели там мало не півдня - благо погода продовжувала нас балувати спекою і сонцем.

Між іншим, в Макдональдсі поруч зі входом в Zoo туалет безкоштовний # 61514;

Від зоопарку ми на автобусі знову доїхали до Александрплатц, там трошки пошлялісь по магазинах і пішли пішки в сторону Бранденбурзьких воріт. Повечеряли, сильно зголоднів, на Унтер ден Лінден в ресторані Nante Eck - чесно кажучи, з усіх замовлених страв сподобався тільки айсбан - дуже ніжний. В іншому я б цей ресторан не рекомендувала.

Придбали чергову Tageskarte, на цей раз на зону ABC, так як зібралися в Потсдам. Цей проїзний діє також і на весь громадський транспорт в самому Потсдамі. Доїхали на автобусі 695 до парку Сан-Сусі, прогулялися до Оранжереї (з підйомом на вежу),