Баварія (Пунта-Кана) - як дістатися, пляжі, готелі

Привіт всім! Сьогодні ми вам розповімо про нашу подорож в дуже далеку країну - Домініканську республіку, знайомство з якою почалося з містечка Баварія (Пунта Кана).

Мрія побувати на Карибах була дуже давно, хотілося не просто злітати на тиждень-другий в пакетний тур, а саме пожити кілька місяців, занурившись з головою в місцевий менталітет і культуру. Як завжди, все починається з чого? Правильно! З покупки авіаквитків.

Я зв'язався з декількома тур-агентствами і знайшов чартерний авіаквиток в Пунта-Кану за дуже хорошою ціною з вильотом з Москви без пересадок. Так як самі ми з Новосибірська, довелося ще й докупити квитки до Москви. Вилетіли ми з Новосибірська близько 5-6 ранку і прилетіли в Пунта-Кану близько 10 години вечора. Це перший раз коли у нас був трансатлантичний переліт. Особисто мені дуже подобається літати, тому не було ніякого дискомфорту, навіть з огляду на те що літак був старий.

Баварія (Пунта-Кана) - як дістатися, пляжі, готелі
Наш літак, в той час ще існувала авіакомпанії «Трансаеро»

Незважаючи на те, що літак був великий, а аеропорт маленький, паспортний контроль пройшли дуже швидко, взяли таксі (вартість близько $ 35) і вирушили в заздалегідь заброньований хостел відсипатися після такого тривалого перельоту. До речі сам хостел дуже хороший, крім загальних кімнат на кілька людей, є окремі номери з душем і загальною кухнею. Власники - дуже приємні молоді хлопці з Росії, Андрій і Валентина (докладніше тут: GAVA Hostel).

Прокинувшись вранці, ми пішли досліджувати місцеві околиці. У Пунта Кане у нас було всього кілька днів, так як зимувати ми зібралися в містечку Лас-Терренас на півострові Самана. Насамперед ми пішли на пляж, він був менш, ніж в 20 хвилинах ходьби від нашого хостела.

По дорозі на пляж - останки затонулих пальм 🙂
Luxery-готель Now Larimar Punta Cana. на його територію нам вдалося зайти з боку пляжу 🙂
Luxery-готель Now Larimar Punta Cana
Баварія (Пунта-Кана) - як дістатися, пляжі, готелі

Завершивши своє перебування в Баваро (Пунта Кана), ми вирушили в Лас-Терренас транзитом через столицю Санто-Домінго на такому ось автобусі, досить пристойному:

Автобус Баварія - Санто-Домінго

Відходять ці автобуси з автовокзалу Bavaro Express, розташованого на перетині проспекту Сполучених штатів і проспекту Іспанії (Av. Estados Unidos / Av. España). Вартість проїзду становить 400 песо, тривалість в дорозі - 3 години.