альптабір Актру

Щороку ми намагаємося вибратися в Гірський Алтай. Неймовірно красива природа, гори, бурхливі річки - все це заряджає енергією на весь рік. В цьому році ми вирішили відкрити для себе нове місце - високогірний альпійський табір «Актру» (часто називають альптабір Актру). Від Барнаула до нього близько 650 км. Маршрут: Барнаул- Бійск- далі по Чуйскому тракту - Усть-СЕМА- Семінський перевал- Онгудай-Курай.

При в'їзді в Курайського степ відкривається неймовірний вид, на засніжені вершини гір Актру.

На ніч ми зупинилися в таборі «Перевалка», там є можливість зняти будиночок. Ми були з наметами, вартість-200 рублів добу з 1-ої намети. На території є туалет, стіл під дахом, баня.

альптабір Актру

На другий день, рано вранці, ми почали сходження в альптабір Актру - 8 км. пішки по неймовірно красивих місцях. Вся дорога пролягає через ліс - кругом кедри, модрини, ялівець, запах стоїть чудовий! А вже, скільки кольорів і різнотрав'я ми побачили, це навіть фото передати не може. Дорога до альплагеря у нас зайняла приблизно 3 години.

Ось така дорога на виході з лісу, недалеко від альплагеря.

До речі від Кураю до альплагеря Актру можна піднятися на спеціально обладнаному УАЗі або Уралі, але вартість - 6000 за машину.

альптабір Актру

Альптабір Актру був відкритий в 1938 році, знаходиться на висоті 2150 м. В альптаборі є будиночки, наметовий табір, баня, магазин, їдальня, загін МНС Республіки Алтай (у рятувальників є далека радіозв'язок і все одно можна зателефонувати вертольота), аптека, кафе, інструктори та т.д.

У таборі є кілька цікавих місць: стовп з вказівниками, прибитими туристами і альпіністами.

Попередження необережним туристам.

альптабір Актру

Будиночок М.В.Тронова, дослідника і першовідкривача більше половини всіх відомих льодовиків Алтаю.

Недалеко від табору, встановлені пам'ятники альпіністка Галині Афанасьєвої (в пам'ять всіх загиблих в цьому районі)

Йдемо до Блакитного озера

Ми вирішили піднятися на льодовик Великий Актру і дійти до Блакитного озера. Це не вимагало якоїсь спеціальної підготовки, але фізично було важкувато. Однак це коштувало того - такої краси я ніде не бачила: реліктовий ліс, водоспади, бурхлива річка Актру, що бере початок з льодовика, неймовірно красивий і потужний льодовик, величезні валуни серед трав і гірських квітів, високі гори.

альптабір Актру

І найдивніше - Блакитне озеро в оточенні льодовиків і похмурих гір.

Знаходиться воно в 10 км (2,5-3 години ходьби) від альплагеря на висоті 2840 м. В улоговині за мореною льодовика Великий Актру.

Щоб дістатися до озера, ми пройшли по стежці, що веде з альплагеря по правому березі річки Актру, потім по кам'янистому схилу Кизилташ до «баранів лобів» - двох кругловершінних скель, підйом на них знаходиться праворуч і він дуже крутий, майже вертикальний.

альптабір Актру

Ми піднімалися, впираючись і руками і ногами. На їх вершині нам відкрився льодовик Великий Актру. Не дивлячись на дуже жаркий день там було досить прохолодно, і я пораділа, що прихопила з собою вітровку. Далі ми продовжили шлях по схилу морени, там є ледве видна стежинка.

Ще близько години і ми досягли Блакитного озера. Після відпочинку вирушили назад, спуск проходив полегшать роботу. Вся дорога від табору «Перевалка» до альплагеря «Актру» - Блакитного озера і назад зайняла у нас близько 11 години.

Не дивлячись на те, що на наступний день хворіли всі м'язи, я ні краплі не пошкодувала. Я з першого погляду закохалася в Актру, і їдучи залишила там своє серце. На наступний рік я обов'язково повернуся сюди.

альптабір Актру

Пологі піщані пляжі Феодосії справжня Мекка для бажаючих відпочити влітку на Чорному морі. Феодосія, як і багато десятиліть тому, відомий курорт на південному сході Криму. Знаходиться вона в Феодосійській затоці Чорного моря. Її відмінні піщані пляжі тягнуться більш ніж на 17 км, ширина їх в деяких місцях досягає 200 метрів. Свій початок популярні пляжі Феодосії беруть [...]

Будапешт - столиця Угорщини. У ньому її стрижень і дух. А Будапешт - місто свіжих ідей, величезних графіті, музеїв і кафешок, маленьких скромних собак і їхніх господарів. Тут кожен кут кричить: подивися на мене! І ти, як ужалений, коротше головою на 180 градусів без зупинки. Пишу свій відгук про Будапешті. Моє перше враження від Угорщини, [...]

Бажаючим умиротворитися серед красот давнини, не варто брати до уваги порівняно молодий вік королівства Йорданії. Хоча свою незалежність, вийшовши з-під Британського мандата, держава отримала відразу після закінчення Другої світової війни, свій відбиток тут залишили: язичницький Вавилон, єгиптяни. Стародавній Рим, візантійці, навала хрестоносців, Арабський халіфат, Османська імперія і мамлюки. Настільки непідробний інтерес до даної території був [...]

альптабір Актру

Як я хворів в Таї, Історія ледянящая кров або "немає лиха без добра". кордицепс кордицепс кордицепс кордицепс Почну зовсім здалеку. Проблеми з хребтом і з шиєю маю дуже давно, років так близько п'ятнадцяти. Результат чотири грижі на спині, дві на шиї. Лікувався .... Вау де і чим я тільки не лікувався .... Пояс-корсет і [...]